جراحی بینی نیمه فانتزی

اگر متقاضی جراحی بینی نیمه فانتزی هستید باید به دنبال بهترین جراح بینی نیمه عروسکی باشید. کسی که عمل های جراحی بینی موفقی را در مدل بینی نیمه فانتزی زنانه یا حتی بینی نیمه فانتزی مردانه در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. دکتر علی شعبانی یکی از بهترین جراحان بینی مقاله زیر را جهت کسب اطلاعات بیشتر زیبا جویان تهیه کرده است.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

عمل بینی نیمه عروسکی

جراحی زیبایی بینی از رایج ترین انواع عمل های زیبایی به شمار می رود و در این میان جراحی بینی نیمه فانتزی یکی از پرمخاطبترین انواع جراحی های بینی می باشد. البته در گذشته مدل بینی فانتزی ( عروسکی ) بیشترین درخواست را دربین افرادی که برای عمل زیبایی بینی خود مراجعه می کردند داشته است اما امروزه با پیشرفت میل انسان به سمت طبیعی بودن و زیبایی غیر مصنوعی ، بینی طبیعی و نیمه فانتزی بیشتر از مدل بینی فانتزی مورد درخواست مراجعه کنندگان قرار گرفته است. در این میان برای برخی از متقاضیان جراحی رینوپلاستی این سوال به وجود می آید که :

آیا بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی ؟

پاسخ به این سوال کاملا وابسته به سلیقه فردی هر کس می باشد از این رو برای رسیدن به یک پاسخ صحیح ترجیح می دهیم هریک از مدل های بینی طبیعی و جراحی بینی نیمه فانتزی را به طور جداگانه تعریف کنیم.

بینی های نیمه فانتزی دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

قوس بسیار بیشتر از بینی ها طبیعی

عده بسیاری از افراد ترجیح می دهند قوس تیغه بینی یشان از حالت طبیعی و نرمال بسیار ظریف تر و دارای قوسی بیشتر از بینی های طبیعی باشد. در جراحی بینی نیمه فانتزی ، قوس بینی به نسب بینی های طبیعی بیشتر است اما از بینی های عروسکی کمتر خواهد بود.

نوک بینی تیز و سر بالا

خانم ها طرفداران اصلی جراحی بینی نیمه فانتزی با نوک بینی باریک و ظریف به نسبت آقایان نیز می باشند. افرادی که به بینی نیمه فانتزی علاقه مند هستند ، ترجیح می دهند نوک بینی کمی به سمت بالا قرار بگیرد.

کوچک شدن دماغ

در تکنیک جراحی بینی نیمه فانتزی ، بینی زیبا جو به نسبت حالت طبیعی خود بیشتر کوچک می شود. البته بهترین پزشک در بابل در این مواقع توجه بسیاری به زوایای دیگر اعضای صورت و سایز بینی خواهد داشت.

 

انواع مدل های عمل بینی

 مدل بینی طبیعی

جراحی زیبایی بینی به سبک طبیعی به شکلی است که تنها ایرادات بینی برطرف شده و بینی ظاهری کاملا طبیعی خواهد داشت. در مدل بینی طبیعی روی پل بینی کاملا صاف بوده و جراح بینی هیچ گونه قوسی همانند جراحی بینی نیمه فانتزی ، بر روی آن ایجاد نخواهد کرد. زاویه نوک بینی و لب نیز بین 90 تا 95 درجه خواهد بود.

مدل بینی نیمه فانتزی

در مدل بینی نیمه فانتزی ، جراح بینی خوب در بابل ، علاوه بر رفع ایرادات بینی پل آن را کمی تراشیده و قوس بسیار کمی را بر روی آن ایجاد می کند. در این حالت نوک بینی کمی سربالاتر شده و با لب زاویه بین 95 تا 100 درجه را ایجاد خواهد کرد. در جراحی بینی نیمه فانتزی اثرات جراحی رینوپلاستی برای دیگران قابل تشخیص است اما در جراحی بینی طبیعی این مسئله مشهود نمی باشد از این رو افرادی که میل به مشخص بودن عمل زیبایی بینی خود ندارند مدل بینی طبیعی را بر می گزینند. حال که با تعریف مدل بینی طبیعی و نیمه فانتزی آشنا شدید خالی از لطف نیست که مدل بینی فانتزی را نیز شرح دهیم.

مدل بینی فانتزی ( عروسکی )

مشخصه بینی های عروسکی همانطور که از اسمشان پیداست بسیار کوچک بودن ، داشتن قوس زیاد و سربالا بودن آن ها است. در بینی های فانتزی به نسبت جراحی بینی نیمه فانتزی ، روی پل بینی قوس زیادی ایجاد می شود به گونه ای که نوک بینی با لب زاویه ای بین 100 تا 105 درجه خواهد ساخت. با این تفاصیر حتما متوجه شده اید که بینی نیمه فانتزی در واقع مدلی بین طبیعی و فانتزی می باشد از این رو می توان به آن لقب بینی فانتزی طبیعی را داد. در نهایت مطلبی که باید گفته شود این است که عمل بینی نیمه فانتزی استخوانی نسبت به بینی نیمه فانتزی گوشتی موفق تر خواهد بود. علت نیز تفاوت استحکام اسکلت بینی در آن ها می باشد.

 

تفاوت اصلی بینی های نیمه فانتزی و عروسکی چیست؟

در جراحی دماغ عروسکی ، ساختار کلی بینی به مقدار بسیار زیادی کوچک می شود. در میان کوچک شدن بینی مواردی همچون قوس بسیار زیاد ، نوک بینی بسیار ظریف و موارد دیگر نیز مشاهده خواهد شد به طوری که زاویه میان لب ها و نوک بینی زیبا جو 15 درجه بوده که این اندازه در بینی های طبیعی و معمولی 95 درجه نیز می باشد. در جراحی بینی نیمه فانتزی ، تمامی تغییرات لازم با توجه به زوایای دیگر اعضای صورت فرد انجام خواهد شد که فرم طبیعی و ظرافت در آن نقش اصلی و مهمی را خواهد داشت.

نکاتی درمورد جراحی بینی نیمه فانتزی

برای اینکه نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنید لازم است که پروسه بعد از انجام ارزیابی دقیق، توسط یک جراح بینی حاذق انجام شود. از ویژگی هایی که برای عمل بینی نیمه فانتزی مورد نیاز است، داشتن بینی مستحکم با پوست نازک می باشد. با این توضیحات حتما بینی های استخوانی را بیاد می اورید، تصور شما درست است. بینی های استخوانی نتایج بهتری از این پروسیجر دریافت خواهند کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که افراد با بینی گوشتی برای این پروسه مناسب نیستند. تشخیص این موضوع که رینوپلاستی نیمه فانتزی برای شما قابل انجام است یا نه تنها توسط پزشک تعیین می شود.

کاندیدای مناسب جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی از هر نوع که باشد یک تصمیم شخصی است و هیچ گاه هدف شما از انجام آن نباید جلب نظر و رضایت دیگران باشد، بنابراین اولین ویژگی که برای عمل بینی نیمه فانتزی لازم است، داشتن ذهن سالم است.
در ادامه اگر شما دارای ویژگی هایی اعم از:

  • رسیدن به دوران بلوغ و تکمیل رشد جسمانی
  • بدن سالم
  • واقع بینی

داشته باشید ، می توانید از مزایای این پروسیجر بهره مند شوید.

عمل بینی نیمه فانتزی به چه کسانی توصیه نمی شود؟

  1. بیماران مبتلا به آرتروز، اختلالات خونی ، آلرژی و بیماری های قلبی برای این پروسه مناسب نیستند. اگر دلیل این موضوع را بخواهید باید بگوییم که این بیماران نیاز به مصرف داروهایی دارند که غلظت خون را کاهش می دهد، به همین دلیل روند جراحی دچار اختلال خواهد شد.
  2. افرادی که سیگاری هستند و لایف استایل ناسالمی دارند، قوای جسمانی کافی برای اعمال تغییرات را نخواهند داشت.
    انجام این فرایند برای بانوان باردار مطلقا ممنوع است. بانوانی که به تازگی زایمان کرده اند درباره انجام عمل بینی نیمه فانتزی می بایست نظر پزشک را جویا شوند.

دوره نقاهت جراحی بینی نیمه فانتزی

دوره نقاهت پس از جراحی بینی نیمه عروسکی یک فرآیند مهم است که به شما کمک می‌ کند تا بهبود سریعتری پس از این فرایند زیبایی داشته باشید تا با سپری کردن این دوره کنید. این دوره ، مراقبت‌های خاصی را برای حفاظت از نتیجه جراحی شما فراهم می ‌کند. در ادامه به چند نکته مهم در مورد دوره نقاهت جراحی بینی نیمه فانتزی اشاره می ‌شود:

استراحت و مراقبت از خود : پس از رینوپلاستی نیمه فانتزی ، استراحت بسیار مهم است. سعی کنید از فعالیت‌های جسمانی سنگین خودداری کرده و بیشتر استراحت کنید.

استفاده از یخ :  قرار دادن یخ بر روی منطقه جراحی به مدت کوتاه می‌ تواند به تخفیف ورم کمک کند. اما حواستان باشد که یخ مستقیماً با پوست در تماس نباشد و از استفاده طولانی مدت از آن خودداری کنید.

رعایت مراقبت های بعد از عمل بینی نیمه فانتزی : پزشک تمام این مواظبت ها را به شما عزیزان توصیه می کند تا به نتیجه مطلوبی از این پروسیجر برسید. از این رو به توصیه‌ها و دستورات پزشک خود با دقت گوش فرا دهید. اگر هر گونه علائم ناراحت ‌کننده یا مشکوکی تجربه کردید ، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید. در کل ، پیشنهاد می ‌شود که همواره با پزشک خود در ارتباط باشید و از او راهنمایی‌ های لازم در مورد دوره نقاهت عمل بینی نیمه فانتزی خود را بگیرید. زیرا هر فردی ممکن است نیازهای خاص خود را داشته باشد و در این صورت توصیه‌ های پزشک بر اساس شرایط هر شخصی جداگانه می ‌باشد.

توجه به تغذیه : تغذیه سالم و مناسب می ‌تواند به بهبود سریعتر و بازگشت به شرایط عادی فرد کمک شایانی کند. اطمینان حاصل کنید که مواد غذایی مورد نیاز برای بهبود سریع جسم شما در دوره ریکاوری در دسترس باشند.

مزایای جراحی بینی نیمه فانتزی در بابل

جراحی بینی نیمه فانتزی زیر نظر بهترین جراح بینی بابل ، مزایای خاصی دارد که آن را به گزینه‌ای محبوب برای افرادی که به دنبال ترکیبی از ظاهر طبیعی و زیبا هستند ، تبدیل می‌کند. مزایای اصلی این نوع جراحی عبارت اند از :

1. ترکیب طبیعی و زیبا ، نتیجه عمل بینی نیمه فانتزی

بینی نیمه فانتزی به گونه‌ای طراحی می‌شود که علاوه بر حفظ تناسب و هارمونی با چهره ، ویژگی‌های ظریف و جذابی را به بینی اضافه کند. این تغییرات شامل کمی قوس در پل بینی یا نوک بینی نسبتاً باریک‌تر است که به چهره جلوه‌ای شیک‌تر می‌دهد.

2. حفظ تناسب چهره در عمل بینی نیمه فانتزی

این روش به حفظ تعادل کلی چهره کمک می‌کند ، به طوری که تغییرات ایجاد شده در بینی با سایر اجزای صورت هماهنگ باشند و چهره‌ای متعادل و جذاب به وجود آورند.

3. کاهش ریسک تغییرات افراطی درعمل بینی نیمه فانتزی

برخلاف جراحی‌های فانتزی که ممکن است منجر به تغییرات شدید و غیرطبیعی شوند ، جراحی بینی نیمه فانتزی به دنبال ایجاد تغییرات متعادل و ملایم است ، که باعث کاهش ریسک عدم رضایت بیمار از نتیجه نهایی می‌شود.

4. قابلیت تطابق جراحی بینی نیمه فانتزی با اکثر فرم های چهره

این نوع جراحی می‌تواند با انواع فرم‌های چهره سازگار شود ، بنابراین مناسب افرادی است که می‌خواهند تغییرات زیباشناختی بیشتری نسبت به جراحی بینی طبیعی داشته باشند ، اما همچنان به دنبال حفظ ویژگی‌های طبیعی و متناسب با چهره خود هستند.

 معایب جراحی بینی نیمه فانتزی در بابل

جراحی بینی نیمه فانتزی اگرچه می‌تواند به نتایج زیبایی و متعادل منجر شود ، اما معایبی نیز دارد. یکی از معایب اصلی این است که با وجود تلاش برای حفظ ظاهر طبیعی ، ممکن است بینی همچنان به‌طور غیرطبیعی به نظر برسد، به‌ویژه اگر جراح تجربه کافی نداشته باشد یا تغییرات بیش از حد ظریف نباشند. همچنین ، این نوع جراحی ممکن است به دلیل تغییرات ملایم‌تر ، انتظارات برخی افراد را که به دنبال نتایج چشمگیرتری هستند ، برآورده نکند. علاوه بر این، هرگونه عدم تطابق بین بینی جدید و سایر اجزای چهره می‌تواند منجر به ناهماهنگی در ظاهر کلی شود با این حال انتخاب بهترین جراح بینی بابل می تواند ریسک بروز عوارض را به حداقل برساند.

هزینه جراحی بینی نیمه عروسکی چقدر می باشد؟

فاکتور های بسیاری در تعیین میزان هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی نقش خواهند داشت ، با توجه به پیچیدگی این فرم از بینی لازم است توسط پزشک خوب و با تجربه در بابل جراحی شود ، همچنین آزمایشات لازم ، دارو های مورد نیاز و موارد دیگر تعیین کننده هزینه نهایی خواهد بود.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
تماس با دکتر